- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaWellness i SpaFitness11 najlepszych trenerów fitness ujawnia sztuczkę odchudzania, którą opowiadają wszystkim swoim klientom
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

11 najlepszych trenerów fitness ujawnia sztuczkę odchudzania, którą opowiadają wszystkim swoim klientom


Istnieje wiele plotek o najszybszych i najłatwiejszych sposobach odchudzania. Prawda jest jednak taka, że ​​nie jest to łatwe i nie stanie się z dnia na dzień. Utrata wagi i poczucie, że jesteś najzdrowszy, wymaga poświęcenia i ciężkiej pracy. Na szczęście, aby pomóc Ci w podróży, mamy wskazówki od najlepszych trenerów celebrytów. Oto wskazówki dotyczące odchudzania, które eksperci udzielają wszystkim swoim klientom.

1
/
11

Przestań dawać sobie wymówki

Duża część bitwy o to, aby schudnąć, jest w twojej głowie. Konsultant fitness i stylu życia Ashley Borden mówi, że musisz „przezwyciężyć swoją historię o tym, dlaczego wszystko nie działa. Wszyscy mamy „historię” o naszym powodach”.

Od „Nie jestem rannym ptaszkiem” do „Nie mogę pozostać na dobrej drodze” i „Nie lubię wody” musisz porzucić historię, która uniemożliwia ci osiągnięcie celów. Borden, który pracował z Christiną Aguilerą, Ryanem Goslingiem i Nickiem Swisherem, twierdzi, że gdy przestaniesz wierzyć w historię, którą sam sobie opowiadasz, będziesz w stanie zrobić więcej. „Obiecuję, że twoje działania dogonią twój umysł!”

Obrazy Getty

2
/
11

Twoja dieta jest najważniejszym aspektem odchudzania

„Absolutnie nie możesz prześcignąć lub przećwiczyć swojej diety, nawet jeśli Twoja dieta jest dobra” – mówi trener Holly Perkins który pracował z Karlie Kloss, Adrianem Grenierem, Howardem Sternem i Billym Crystalem. Wyjaśnia, że ​​jeśli Twoim celem jest zrzucenie wagi, to wszystko zależy od diety. „Oznacza to, że musisz zużywać więcej energii niż pochłaniasz – innym sposobem powiedzenia tego jest to, że musisz jeść mniej jedzenia, a potem się wypalasz” – mówi Perkins.

Mówi, że jednym z najlepszych sposobów na osiągnięcie tego jest strategiczne podejście do ilości spożywanego białka, tłuszczu i węglowodanów. „Największym błędem, jaki popełniają kobiety, jest brak równowagi w stosunku białka do węglowodanów do tłuszczu. A to, co to robi, to wybija poziom cukru we krwi, a kiedy poziom cukru we krwi jest zły, nie będziesz spalać tłuszczu tak bez wysiłku” – mówi Perkins. Według Perkinsa Twoim celem powinno być, aby od 40 do 50 procent twoich dziennych kalorii pochodziło z węglowodanów.

Sugeruje również korzystanie z aplikacji do śledzenia żywności. „Badania wykazały, że jeśli próbujesz schudnąć, musisz udokumentować, co jesz. Automatycznie zwiększa Twoje szanse na sukces” – mówi Perkins.

Obrazy Getty

3
/
11

Być świadomym

Zrzucanie kilogramów może być tak proste, jak bycie obecnym i uważnym podczas jedzenia. „Powiedziałbym, że najważniejszą rzeczą jest bycie świadomym wszystkiego, co wkładasz do ust”, radzi trener David Kirsch który pracował z Jennifer Lopez, Heidi Klum, Kate Upton, Kerry Washington i Anne Hathaway. „Przeżuwaj powoli i delektuj się każdym kęsem”. Dodaje, że unikanie dodanych cukrów, przetworzonej żywności i tłuszczów nasyconych również pomoże ci schudnąć.

Obrazy Getty

4
/
11

Nie wychodź jeść głodny

„Chcę żyć pełnią życia i nie chcę przegapić dobrego jedzenia, jakie ma do zaoferowania każde miasto. Ale to nie znaczy, że muszę zjeść całe menu” – mówi trener Erin Oprea który pracował z Kasey Musgraves, Marren Morris, Kelsea Ballerini i Carrie Underwood. Sugeruje zdrową przekąskę przed wyjściem do domu.

„Pomyśl o tym jak o przystawce przed posiłkiem. W ten sposób, gdy już trafisz do stołu, nie będziesz głodować” i nie przesadzisz. „Nawiązuj kontakty towarzyskie, ciesz się atmosferą, po prostu nie pozwól, aby przejadanie się zrujnowało całą ciężką pracę, którą wykonujesz przez cały dzień!”

przekąska 1
5
/
11

Bądź konsekwentny i cierpliwy

Trener osobisty Kehinde Anjorin mówi, że jej „sztuczka numer jeden w odchudzaniu to konsekwencja, wysiłek i cierpliwość”. Wskazuje, że zbyt wiele osób rezygnuje po kilku tygodniach, ale postęp wymaga czasu. Nie ma szybkiej strategii, która w magiczny sposób pomoże ci osiągnąć cel utraty wagi z dnia na dzień, zauważa Anjorin. „Koncentrując się na fundamentalnych zasadach zdrowszych, długoterminowych relacji z naszymi ciałami” w celu uzyskania trwałych wyników.

Willie B. Thomas/ getty images

6
/
11

Jedz to, co jest odpowiednie dla twojego ciała

Trener modelki Victoria’s Secret Justin Gelband radzi swoim klientom jeść to, co jest właściwe dla ich ciała i grupy krwi. Sugeruje podążanie za doktorem Peterem D’Adamo Dieta grupy krwi. Chociaż Gelband uważa, że ​​utrata wagi jest bardzo zindywidualizowana, ma również kilka ogólnych wskazówek. Sugeruje ograniczenie cukru, soli i tłuszczów w ciągu dnia, jeśli przeszkadzają w codziennym przyjmowaniu posiłków, powstrzymaj się od oszukańczych posiłków i objadania się, a największe posiłki spożywaj rano, a najlżejszy wieczorem przed 20:00.

przekąska
7
/
11

Pij więcej wody

To prosta wskazówka. Tak proste, jak się wydaje, picie większej ilości wody może naprawdę znacząco wpłynąć na utratę wagi. „Wypicie szklanki wody może tłumić apetyt, co prowadzi do mniejszej ilości spożywanych kalorii” — wyjaśnia trener Rhys Athayde który pracował z Ryanem Seacrestem, Victoria’s Secret Angels i nie tylko. „Woda pomaga również w usuwaniu odpadów w organizmie”. Odpady mogą gromadzić się z czasem i prowadzić do odwodnienia i zaparć. „Wyrzucenie tych odpadów z naszego ciała zmniejszy wagę i zmniejszy wszelkie wzdęcia, które możesz odczuwać” – mówi Athayde.

woda

Kredyty fotograficzne: Getty Images

8
/
11

Wytnij przetworzoną żywność i ćwicz pięć dni w tygodniu

Trener fitness Anna Kaiser, który pracował z Shakirą i Kelly Ripą, mówi, że musisz „ćwiczyć 30 minut dziennie, pięć dni w tygodniu i wycinać z diety wszystko, co zostało przetworzone”. Sugeruje, aby zacząć od prostych rzeczy i zobowiązać się do rutyny, pamiętając, że utrwalenie nowego nawyku zajmuje 40 dni.

GETTYIMAGES/ISTOCK/FIZKES

9
/
11

Zmień swoje cele, aby wykluczyć utratę wagi

Z listą klientów obejmującą A-listy, takie jak Katy Perry i Rihanna, Harleya Pasternaka porady dotyczące fitnessu są proste i akceptowane przez celebrytów (nawet Kim Kardashian West szukał jego pomocy!). „Najpierw wyrzuć wagę” – mówi. „Zamiast czynić liczbę swoim celem, uczyń proces swoim celem, a jako produkt uboczny stracisz od 10 do 25 funtów”. Tłumaczenie: Zmień swoje cele, aby wykluczyć cel utraty wagi i zamiast tego skup się na rzeczach, nad którymi masz ilościową kontrolę.

“[Goals] nie powinno brzmieć „Chcę zrzucić dwadzieścia funtów”, powinno brzmieć „Chcę robić dwanaście tysięcy kroków dziennie”, „Chcę mieć co najmniej siedem godzin dobrej jakości snu w nocy lub „Chcę jeść białko i błonnik pięć razy dziennie” – mówi. Ponieważ są to wszystkie rzeczy, nad którymi masz bezpośrednią kontrolę, są one znacznie łatwiejsze do osiągnięcia.

ćwiczenie
10
/
11

Nie ograniczaj się wyłącznie do długich treningów

W sferze cyfrowego fitnessu Rachel Brathen jest całkiem celebrytą, propagującym znacznie bardziej zdrowe i wybaczające podejście do fitnessu niż wielu innych trenerów. „Myślę, że małe nawyki ostatecznie zmieniają twój styl życia. To bardziej zrównoważona rzecz”, mówi.

„Praktykowanie jogi naprawdę zmieniło moje życie. Pomysł, że nie musi to być 90-minutowa, super spocona lekcja vinyasy w studiu każdego dnia, ale zamiast tego rozkładać matę lub utrzymywać ją w stanie rozwiniętym i zaczynać każdy dzień od wchodzenia na matę i sprawdzania, co się pojawi, ” wyjaśnia Brathen. „Jeśli masz tego dnia pięć minut, nie przejmuj się. Jeśli masz półtorej godziny, nie przejmuj się. Myślę, że samo wchodzenie w rutynę spędzania tego czasu – nieważne jak krótkiej – dla siebie każdego dnia, bardzo zmienia życie”.

żaluzja 1340121650 (1)

Kredyty fotograficzne: coka / Shutterstock

11
/
11

Wprowadź drobne zmiany do swojej rutyny

„Daję moim klientom NW30, czyli wtedy, gdy robisz 30 brzuszków rano i kolejne 30 brzuszków tuż przed snem przez co najmniej pięć dni w tygodniu przez miesiąc”, mówi Nicole Winhoffer, trener gwiazd takich jak Madonna i Kate Hudson. „Drugą rzeczą, którą każę swoim klientom, to wypijanie co najmniej trzech 1,5-litrowych butelek wody dziennie. Zwykle ludzie przejadają się, ponieważ są spragnieni lub zmęczeni” — wyjaśnia Winhoffer. Tak więc, sięgając po butelkę wody przed jedzeniem, zmniejszysz ryzyko objadania się, gdy naprawdę jesteś spragniony.

„Ostatnią najważniejszą rzeczą jest sen” – dodaje Winhoffer. „Ważne jest, aby spać co najmniej sześć i pół do ośmiu godzin w nocy”. Najważniejszym trikiem Winhoffera, który zapewni ci wystarczającą ilość przymknięcia oczu, jest zapisanie w harmonogramie ustalonej pory snu i pobudki, aby zachować spójne ramy czasowe. „Myślę, że ludzie planują to, co mają do zrobienia w swoim życiu, w kalendarzu, ale rzadko planują samoopiekę”.

spanie

.



Źródło strony

Ostatnie Posty