- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzMakijaż3 kultowe marki kosmetyczne są teraz pod tym samym parasolem — oto,...
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

3 kultowe marki kosmetyczne są teraz pod tym samym parasolem — oto, co to oznacza dla konsumentów


Kiedy Adwent Międzynarodowy ogłoszony pod koniec sierpnia przejmowała od Shiseido Americas trzy wielkie marki kosmetyczne — bareMinerals, BUXOM i Laura Mercier — przyszłość kultowej trifecty nie była do końca jasna.

Zgodnie z dzisiejszym ogłoszeniem, trio będzie teraz funkcjonować pod nowo powstałą spółką Orveon, nowo utworzoną filią Advent International, globalnej firmy private equity. Orveon będzie miał siedzibę w Nowym Jorku (z centralami regionalnymi w Londynie i Tokio), a celem firmy będzie „przyspieszenie rozwoju tych marek… zorientowane na ich jakość, innowacyjność i autentyczność” z misją skoncentrowaną na „dokonywaniu więcej niż głęboką skórę i skoncentruj się na pomaganiu ludziom w przejściu od „pięknego wyglądu” do „czuwania się świetnie”.

„Dzięki Orveon wyruszamy w podróż, aby przynieść światu nowy rodzaj firmy kosmetycznej, zdefiniowanej przez solidarność, surową uczciwość i życzliwy aktywizm” – powiedział dyrektor generalny Pascal Houdayer w komunikacie. „Zamierzamy zjednoczyć te potężne marki i przejść do ery innowacyjnej ewolucji, która przełamie bariery kategorii i konwencje społeczne, aby stworzyć eksperta w zakresie zrównoważonej pielęgnacji twarzy. Czuję się zaszczycony, że mogę być częścią zespołu tworzącego przestrzeń, w której branża i konsumenci mogą być orędownikami zmiany na lepsze.”

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy zebrać trzech liderów prestiżowego piękna, aby zbudować Orveon i jesteśmy wdzięczni Shiseido za wspieranie firmy podczas tej transakcji”, powiedziała Tricia Glynn, dyrektor zarządzająca w Advent. „Z Pascalem na stanowisku dyrektora generalnego wierzymy, że ten kolektyw przyspieszy rozwój poszczególnych marek, prezentując swoje doświadczenie w zakresie kompleksowej pielęgnacji twarzy wśród zróżnicowanej grupy konsumentów we współczesnym świecie”.

.



Źródło strony

Ostatnie Posty