- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaWellness i SpaWellness8 wskazówek dotyczących dobrego samopoczucia, aby dobrze rozpocząć nowy rok
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

8 wskazówek dotyczących dobrego samopoczucia, aby dobrze rozpocząć nowy rok


Na tym świecie są dwa rodzaje ludzi 1 stycznia. Ci, którzy z zamiarem rozpoczynają nowy rok i ci, którzy owijają się w koc, aby objadać się, oglądają ulubiony program, aż nadejdzie czas powrotu do pracy. Bez względu na to, do jakiej kategorii należysz (pełne ujawnienie: będzie mi wygodnie w łóżku), nadal możesz podjąć noworoczne postanowienie o zdrowszym, szczęśliwszym życiu w nadchodzącym roku.

Jeśli trudno jest rozpocząć podróż do nowych i ulepszonych nawyków, to w porządku — nie jesteś sam. „Prawdziwa zmiana jest trudna”, mówi współzałożycielka WTHN i licencjonowana akupunkturzystka Shari Auth, DACM. „To naturalne, że wracasz do swoich starych wzorców. Bądź dla siebie miły i po prostu zacznij od nowa jutro z miłością i bez osądzania.”

Aby nauczyć się prostych sposobów na włączenie postanowień noworocznych do swojego stylu życia, poprosiliśmy naszych najlepszych ekspertów od zdrowia, aby podzielili się najważniejszymi wskazówkami dotyczącymi wprowadzania możliwych do osiągnięcia zmian przez cały rok.

1
/
8

W pary

Annika Carroll, dyrektor generalny Sleep Like a Boss, mówi, że dbanie o siebie i sprawność osobista to jej najważniejsze priorytety, ale aby utrzymać ją na dobrej drodze, polega na przyjacielu. „Jako zajęta mama dziecka ze specjalnymi potrzebami i właścicielka firmy, zaczęłam częściej stawiać siebie na pierwszym miejscu i naprawdę chcę się na tym skupić w 2022 roku. Przekonałam się, że znalezienie kumpla do odpowiedzialności naprawdę pomaga. Nie musisz koniecznie zatrudniać osobistego trenera, mimo że są świetnymi partnerami do odpowiedzialności. Możesz zaprzyjaźnić się z przyjacielem lub współpracownikiem, kimś, kto albo do ciebie dołączy, albo po prostu skontaktuje się z tobą i wyprosi wymówki.

joga główna nowa piękność
2
/
8

Opanuj stres

Auth mówi, że na szczycie swojej listy rozwiązań pracuje nad zapobieganiem i łagodzeniem szkodliwego stresu. „Pracuję z dietetykiem, aby poprawić codzienną dietę i akupunkturzystą, aby otrzymywać cotygodniową akupunkturę, aby poradzić sobie ze stresem. Chcę też być lepszy w otrzymywaniu informacji zwrotnych bez przyjmowania postawy obronnej, ale naprawdę słuchać i rozumieć więcej. Najważniejszą rzeczą jest lepsza równowaga między pracą a życiem prywatnym i więcej czasu spędzonego z rodziną”.

„Rezolucje powinny być łatwe do włączenia do codziennego życia i łatwe do utrzymania” – dodaje dietetyk Jennifer Hanway. „Podejście do zdrowia „wszystko albo nic” po prostu nie działa. Jeśli chodzi o radzenie sobie ze stresem, wiem, że nie zdarzy mi się tygodniowe odosobnienie medytacyjne, ale mogę medytować przez 15 minut dziennie i ustawić godzinę policyjną, jak często sprawdzam pocztę i media społecznościowe”.

Obrazy Getty

3
/
8

Gładkie i Buff

Policz blask od stóp do głów jako swój noworoczny obowiązek, gdy celebrytka Joanna Vargas mówi, że włączenie szczotkowania na sucho do codziennej rutyny to łatwy sposób na wielką zmianę. „To rytuał piękna, który każdy powinien wykonać! Robię to każdego ranka przed wejściem pod prysznic” – mówi. „Zacznij od czubków stóp i przesuwaj w górę w kierunku serca. Poświęć więcej czasu na obszary, które mają tendencję do stagnacji, takie jak wewnętrzna część ud, i nie zapomnij uwzględnić tylnych części ramion i pleców. Wypróbuj go, zanim wejdziesz pod prysznic na 2 minuty rano, a zobaczysz różnicę w jakości skóry i cellulit w ciągu kilku dni.”

szczotkowanie na sucho

Kredyty fotograficzne: Youngoldman/Getty Images | Obraz używany wyłącznie w celach ilustracyjnych

4
/
8

Przejdź do organicznych

Założycielka True Botanicals, Hillary Peterson, wierzy, że odżywianie ciała pomoże również odżywić umysł. „Całkowicie wierzę, że najzdrowsza jest dieta pełna świeżych warzyw i owoców. Podczas moich lat badań nad pielęgnacją skóry dowiedziałem się, jak ogromny wpływ na skórę mogą mieć składniki bogate w przeciwutleniacze, co sprawiło, że bardziej skupiłem się na mojej diecie. W 2022 chcę jeść więcej produktów bogatych w przeciwutleniacze i mniej węglowodanów. Jeśli chodzi o zdrową dietę, bardzo pomocne jest robienie zakupów na targu rolników co tydzień. Jeśli załaduję do naszej lodówki mnóstwo ekologicznych, sezonowych warzyw, to właśnie to jemy”.

wegetariański
5
/
8

Bądź samolubny

Wydzielenie większej ilości czasu dla siebie to jeden ze sposobów, w jaki sławna manikiurzystka Deborah Lippmann planuje zwiększyć swój wkład w pracę i życie domowe. „Opieka nad sobą może być trudna dla osób z branży usługowej, ponieważ zawsze dbamy o innych ludzi. Ale im bardziej dbam o siebie, mogę dbać o innych. Spędzam tyle czasu na dbaniu o paznokcie innych ludzi, że nie dbam o swoje własne tak bardzo, jak bym mogła – dotyczy to również mojego męża! Muszę sobie przypomnieć, że potrzebuję odpowiedniego cotygodniowego manicure i to jest coś, co mogę zrobić z mężem. To dla nas idealna okazja, aby spędzić więcej czasu razem, trzymać się za ręce i opiekować się sobą — nasza własna randka!”

49772 Cfakepathnails kciuk Newbeauty
6
/
8

Stos nawyków

Certyfikowany trener snu Kelly Murray mówi, że spójność jest kluczem i możesz stworzyć dobry nawyk w zaledwie kilka tygodni, jeśli zrobisz to dobrze. „Uważam, że zarówno w przypadku siebie, jak i moich klientów skupienie się na pozytywnych wynikach związanych z rozwiązaniem lub zmianą nawyków pomaga poprawić spójność. Staraj się jak najwięcej „układać nawyków”, aby zmiana zachowania stała się bardziej automatyczna. Na przykład, planując wyłączyć telefon, gdy tylko zacznę rutynę dzieci przed snem”.

makijaż do spania

Kredyty fotograficzne: Anna Moller/Getty Images | Model używany wyłącznie w celach ilustracyjnych

7
/
8

Zwróć uwagę na swój oddech

„Kiedy utkniesz w rutynie, wielkie westchnienie lub spowolnienie oddechu pomagają ci bardziej realistycznie podejść do wyzwania, z tym, co medytujący nazywają »miłującą dobrocią«” — mówi holistyczna uzdrowicielka Hope Gillerman. „Wdychaj olejki eteryczne, aby stać się bardziej świadomym swojego oddechu, oddychać pełniej i dostarczać więcej tlenu do mózgu”.

olejki eteryczne

Kredyty fotograficzne: plprod/ Shutterstock | Obraz używany wyłącznie w celach ilustracyjnych

8
/
8

Głębiej

Jeśli dotrzymanie postanowienia okaże się trudniejsze niż myślałeś, znany szef kuchni i założyciel procesu 888 Charles Chen mówi, że dążenie do tego, co cię trzyma, może wymagać wzięcia odpowiedzialności. „Jeśli mówimy o transformacji, musimy zejść głębiej niż trzy super pokarmy, które powinieneś jeść”. Chen mówi, że dobrym ćwiczeniem jest znalezienie sobie zdjęcia w wieku siedmiu lub ośmiu lat i napisanie listu do tego wewnętrznego dziecka. „Jako dorośli mamy wszystkie te różne oczekiwania, niezależnie od tego, czy dotyczą one pracy, naszych bliskich, naszych rodziców, każdy ma te wszystkie oczekiwania co do tego, jak powinieneś się pokazać i ostatecznie porzucasz to wewnętrzne dziecko” – mówi. „Niedawno rozpocząłem holistyczny ruch zwany procesem 888, który dzieli 'pojawianie się dla siebie’ na mikro nawyki. Potrzebujesz tylko ośmiu minut, trzy razy dziennie, aby poświęcić czas dla siebie i uhonorować siebie. Niezależnie od tego, czy jest to filiżanka herbaty, czy spacer na łonie natury, pomaga to wyrobić nawyk dbania o siebie w bardziej znaczący sposób”.

medytować

.



Źródło strony

Ostatnie Posty