W 2021 roku Alicia Keys wkroczyła w przestrzeń pielęgnacji skóry dzięki Keys Soulcare. Linia produktów została opracowana przez dermatologów i czysta, stworzona z myślą o odżywieniu skóry i stworzeniu uzdrawiającego rytuału samoopieki. Teraz Keys rozszerzył się na makijaż, ale ona nie nazywa tego makijażem – to „Uczynić cię”.
3 kwietnia, dzień po gali Met, podczas której Keys nosiła na czerwonym dywanie nowe produkty swojej firmy, gwiazda zorganizowała przyjęcie z okazji premiery linii Make You w swoim rodzinnym Nowym Jorku. Keys wyjaśnił, że etos stojący za przesłaniem Make You, a nie makijażu, polega na tym, że „tworzysz własne standardy piękna”. Keys powiedziała, że zrozumienie tej lekcji zajęło jej „minutę”, ale teraz wie: „Podczas mojej podróży mogę określić, kim i czym chcę być, podobnie jak ty… nie musimy być tacy jak inni. ”
Keys odnosi się do nowych produktów jako „hybrydy do pielęgnacji koloru skóry”, ponieważ oferują one zarówno korzyści pielęgnacyjne, jak i kolor. Funkcje linii Pocieszający balsam do ust (18 USD), Odcień gładkiego policzków (22 USD), Miękki żel do brwi (15 USD) i Pędzel do naturalnego spłukiwania cery (18 dolarów). Każdy produkt ma swoją własną afirmację, ponieważ Keys wierzy w przekształcanie małych chwil w coś głębszego.
„Postawiam siebie na pierwszym miejscu” to potwierdzenie, które koresponduje z Comforting Tinted Lip Balms. Afirmacja Soft Stay Brow Gel brzmi: „Jestem odporny”. Tworząc Keys Soulcare, Keys był zainteresowany stworzeniem czegoś, „co zmieni rutynę w rytuał. Włącz pięć minut, w których musisz umyć twarz… i spraw, by to coś znaczyło”.