Best Buy nie jest już tylko sprzedawcą nowego odkurzacza lub przyborów szkolnych. Teraz możesz kupić niezbędne produkty do pielęgnacji skóry w miejscu docelowym technologii. Marki, które kochamy — Foreo, Vanity Planet i PMD Beauty — pojawiły się w zeszłym tygodniu w sieci i w 300 sklepach — są teraz na wyciągnięcie ręki.
Best Buy oferuje również jeden z naszych ulubionych nowych produktów roku: TheraFace Pro (399 USD), urządzenie, które można zabrać ze sobą wszędzie, które zapewnia terapię LED, perkusyjną, chłodzącą i oczyszczającą twarz.
„W ciągu ostatnich kilku lat widzieliśmy niesamowite innowacje w branży kosmetycznej – od istniejących marek po nowe, które co roku wprowadzane są na rynek”, mówi Frank Bedo, starszy wiceprezes ds. handlu elektronicznego i merchandisingu w Best Buy, WWD. „Nikt nie zna technologii takiej jak Best Buy, a dzięki tak imponującym postępom w tej przestrzeni cieszymy się, że możemy być miejscem, w którym klienci mogą odkryć te nowe opcje”.
Ten ruch nastąpił po wielu korektach w ekwipunku sklepu w marcu 2021 r., Kiedy połączył siły z Apple, aby rozszerzyć działalność o technologię wellness i opieki zdrowotnej za pośrednictwem Apple Watch. Według Nurkowanie detaliczne, Best Buy wydał również narzędzia BHP dla osób starszych i nabył Current Health, platformę technologiczną opieki domowej i elastyczną zdalną opiekę. Z pięknem na liście, Best Buy rozszerza zasięg swoich klientów i nadąża za klimatem sprzyjającym urodzie i dobremu samopoczuciu.