- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaWellness i SpaWellnessCałkowicie nowa współpraca w zakresie piękna i hotelu, która ma sens
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Całkowicie nowa współpraca w zakresie piękna i hotelu, która ma sens


Delano, Hyde, Mondrian, Morgans Originals i SLS — superluksusowa kolekcja Ennismore znana jest z tego, że zapewnia najlepszą w stylu życia gościnność i wyselekcjonowane doświadczenia, a teraz marka hotelowa rozwija swoją grę o zrównoważonej urodzie.

Oferując „bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązanie do kąpieli” – tj. koniec z jednorazowym użyciem, a kiedy większe butelki są gotowe, istnieje strategia recyklingu w ramach Clean the World – nowa kolekcja MALIN + GOETZ dla Ciel Spa zostanie uruchomiona w pokojach gościnnych w całości do marca.

Współpraca to pierwszy przypadek, kiedy nowojorska firma zajmująca się pielęgnacją skóry i perfumami nawiązała współpracę z kolektywem hotelarskim, aby wyprodukować unikalne opakowania i asortyment zapachów (ten zaczyna się od popularnego zapachu bergamotki z linii).

„Jesteśmy podekscytowani, że ta nowa kolekcja pojawia się w idealnym momencie, który wydaje się teraz idealny” – mówi Michele Caniato, dyrektor ds. partnerstwa, Ennismore i EVP marketingu marki. „Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości zawsze było priorytetem, ale wychodząc konkretnie z COVID, ten priorytet został podwyższony. Dozowniki wielkoformatowe o pojemności 400 ml produktów MALIN+GOETZ for Ciel Spa będą dostępne we wszystkich łazienkach dla gości, zastępując jednorazowe przybory kąpielowe o pojemności 50 ml, które często wymagały wielokrotnego uzupełniania podczas pobytu każdego gościa. Aby podróż była bezpieczniejsza i bardziej higieniczna, butelek nie będzie można uzupełniać, aby zapewnić jakość i skuteczność produktu”.

Ponadto, jak mówi Caniato, goście szukają nowych produktów do pielęgnacji skóry i urody, których będą mogli doświadczyć podczas zameldowania się w hotelach. „Przyszłość polega na dostarczaniu naszym gościom produktów, które podnoszą poziom podróży gościa podczas ich pobytu u nas z punktu widzenia dobrego samopoczucia i regeneracji, i oczywiście przynoszą im chwile „zachwytu” i „niespodzianki”. Nieustannie poszukujemy partnerów, którzy są liderami w swoich dziedzinach, aby zapewnić naszym gościom to, co najlepsze.”



Źródło strony

Ostatnie Posty