Kiedy Victoria’s Secret jest owocowo-kwiatowa Zapach bombowy zadebiutował w 2010 roku, kilka z jego najbardziej rozpoznawalnych twarzy – Miranda Kerr, Alessandra Ambrosio i Candice Swanepoel – znalazło się na czele kampanii. Dzisiaj Victoria’s Secret ogłosiła, że najnowszą twarzą Bombshell nie jest były VS Angel, ale raczej kubańsko-amerykańska gwiazda pop Camila Cabello, która trafia w radiu hit za hitem (ja osobiście mam teraz „Bam Bam” na powtórce).
Jeśli jesteś fanem Cabello i jej muzyki, wiesz, że jej niewymuszona uroda, pewność siebie i dynamiczna energia sprawiają, że jest idealnym wyborem do nowej kampanii Victoria’s Secret — to pierwsza w historii dwujęzyczna piosenkarka i autorka tekstów mówiąca po angielsku i hiszpańsku . „Dla mnie bycie Bombshellem oznacza bycie dokładnie tym, kim jesteś i posiadanie odwagi, by każdego dnia celebrować to, kim jesteś. Jestem podekscytowana dołączeniem do Victoria’s Secret w objęciu Bombshell w każdej kobiecie” – mówi.
„Na planie Camila przez cały dzień emanowała obecnością, która nie musiała być kierowana – jej żywiołowość i pewność siebie przeświecały organicznie. Chodziło o uczczenie jej i jej osobowości, która ożywiła ten zapach i kampanię” – mówi Raúl Martinez, główny dyrektor kreatywny Victoria’s Secret.
Jeśli jesteś nowy w modie Bombshell — 12 lat później nadal jest to najlepiej sprzedający się zapach marki — jej kluczowymi nutami są tybetańska piwonia Shangri-la, brazylijska purpurowa marakuja i kremowo-słodka orchidea waniliowa z Madagaskaru. A jeśli mieszkasz w rejonie Nowego Jorku lub odwiedzasz go między 3 a 9 maja, Victoria’s Secret zamienia część High Line w wyskakujące okienko „Bombshell Gardens”, aby ożywić zapach (będzie bądź też okazją do spotkania nosa, która stworzyła ten zapach, perfumiarza Adriana Medina).