Carolina Herrera dołącza do rzeszy luksusowych marek modowych wkraczających w przestrzeń kosmetyczną. Herrera Beauty zostanie uruchomiona w tym miesiącu wyłącznie w sieci Macy’s. Chociaż Herrera’s nie jest pierwszą marką modową, która wprowadziła w tym roku linię do makijażu, z pewnością nadała jej własny styl.
Nowa linia stawia na indywidualność. Zgodnie z oświadczeniem makijaż zaciera granicę między pięknem a biżuterią i może być w pełni konfigurowalny. Premiera została opracowana głównie przez dyrektorkę ds. urody Carolina Herrera, Carolina A. Herrera, dyrektora kreatywnego Carolina Herrera Wesa Gordona i globalną konsultantkę makijażu Lauren Parsons.
Każdy produkt można spersonalizować za pomocą zawieszek i akcesoriów. Istnieje nieskończona liczba kombinacji, które dają konsumentowi szansę na posiadanie unikalnego dla siebie elementu. „W Herrera Beauty podchodzimy do makijażu tak, jak podchodzimy do mody; z radością i prawdziwą Alegrią de vivir” – mówi Herrera w oświadczeniu.
Herrera Beauty ma na celu zmianę naszego spojrzenia na makijaż. „Tradycyjnie makijaż jest czymś, czego nie widać, ale wierzymy, że nie ma wstydu ani frywolności w obejmowaniu i chęci celebrowania piękna, wręcz przeciwnie! To akt przemiany, który ma moc podnosić, wznosić i ośmielać” – mówi Herrera.
Szminka (54 USD) jest dostępny w trzech wykończeniach – przezroczystym, satynowym i materii – oraz 43 odcieniach do wielokrotnego napełniania, od jasnych czerwieni po miękkie akty. Istnieje osiem odcieni Mini Odcień (26 USD) do wyboru, w tym odcień reaktywny PH. Płyn do ust (32 USD) oferuje 20 mocno napigmentowanych odcieni w dwóch wykończeniach: pudrowy matowy aksamit i bardzo lustrzany winyl.
Proszek (89 USD) jest dostępny w ośmiu odcieniach dla lekkiego, łatwego do mieszania krycia. Marka prowadzi również Rozświetlacz (115 USD) i Matujący (89 dolarów). Do każdego makijażu możesz dobrać etui i ozdoby, które będą do niego pasować, aby uzyskać całkowicie spersonalizowany produkt.