- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaWellness i SpaWellnessDlaczego Goop reklamuje luksusowe pieluchy Bejeweled za 120 USD
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Dlaczego Goop reklamuje luksusowe pieluchy Bejeweled za 120 USD


Zostaw to Goop Gwyneth Paltrow, aby wywołać zamieszanie dzięki wprowadzeniu nowego produktu, wysadzanej klejnotami jednorazowej pieluchy, która pojawiła się na naszych kanałach na Instagramie, powodując zamieszanie i głośne „Czy to prawda?” reakcja. Na pierwszy rzut oka powiedzieliśmy to samo, dlaczego pielucha, dlaczego biżuteria i dlaczego wygórowana cena 12 pieluch kosztuje 120 dolarów?

W przeszłości Goop trafił na nagłówki gazet z jajkiem Yoni z seksualnym zdrowiem, zaleceniami dotyczącymi parowania pochwy i świecą This Smells Like My Vagina, która oczywiście została od razu wyprzedana. Przez ułamek sekundy myśleliśmy, że ta nowa premiera jest zgodna z innymi godnymi uwagi premierami, ale po dalszej inspekcji okazuje się, że Paltrow może nas trollować – w dobrej sprawie.

W niedawnym op Ed dla CBS Paltrow mówiła o „radościach i stresach macierzyństwa”, a w artykule, w którym opowiada o ukończeniu 18 lat przez Apple, narodzinach Mosesa i pomyślności, jaką miała podczas tych wczesnych dni mamy, aby nie martwić się o najważniejsze rzeczy. jak wiele innych matek na całym świecie. „Nigdy nie musiałam myśleć o kosztach pieluch, ani razu, aż do niedawna, kiedy wspomniał o tym mój zespół w Goop” – powiedziała aktorka. „Rozmawialiśmy o podatku od pieluch. Pomimo absolutnej konieczności pieluch, w 33 stanach są one opodatkowane jak dobro luksusowe”.

Prezentując na swojej stronie niedostępną, luksusową pieluchę, przesłanie Goopa nie umknie nam. „W zależności od stanu ten podatek od sprzedaży może zwiększyć ich koszt od 1,5 do 7 procent” – wyjaśniła. „To sprawia, że ​​pieluchy są czwartym najwyższym wydatkiem na gospodarstwo domowe dla wielu rodzin o niskich dochodach”.

Kiedyś zwróciła naszą uwagę, Paltrow natknął się na zwolenników, którzy byli zdenerwowani śmiesznymi kosztami lub myśleli, że post był żartem. „Było dużo oburzenia – dobrze” – powiedziała gwiazda w kolejnym filmie opublikowanym w mediach społecznościowych Goop. „Zostało zaprojektowane, by nas wkurzyć, bo traktowanie pieluch jak luksus, co doprowadza do szału, więc powinno się je opodatkowywać jak luksus. Pielucha to podrobiony produkt, który ma rzucić światło na prawdziwy problem. Pomimo bezwzględnej konieczności pieluch, w 33 stanach nie traktuje się ich jako przedmiotu niezbędnego. Są opodatkowane jak dobro luksusowe. To sprawia, że ​​jedna na trzy rodziny nie może sobie na nie pozwolić”.

Jak zauważa w swoim filmie, zniesienie podatku nie jest całkowitym rozwiązaniem, ale pomaga zapewnić co najmniej miesięczny zapas rodzinom, które go potrzebują. Zachęca swoich obserwatorów Goop do odwiedzenia strony lub baby2baby.org przekazywać darowizny i pomagać w dostarczaniu milionów pieluszek dla potrzebujących.



Źródło strony

Ostatnie Posty