- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryDlaczego Naomi Osaka stawia reprezentację na czele swojej nowej linii produktów do...
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Dlaczego Naomi Osaka stawia reprezentację na czele swojej nowej linii produktów do pielęgnacji skóry


Reklamowana jako rzeczniczka świadomości zdrowia psychicznego, a także kultowy sportowiec, 24-letnia Naomi Osaka jest pionierem na boisku i poza nim. Nic dziwnego, że jej najnowszy projekt powstał z myślą o niedostatecznie reprezentowanej grupie kobiet o ciemniejszej karnacji, które poszukują wyszukanych receptur stworzonych specjalnie dla ich wyjątkowych potrzeb.

Dzięki swojej nowej linii produktów do pielęgnacji skóry i słońca KINLÒ, która jest teraz dostępna w Walmart, jest podekscytowana, że ​​będzie mogła rozszerzyć swój zasięg dla tych, którzy chcą bardziej ukierunkowanych opcji pielęgnacji skóry w drogerii. Tutaj poświęca chwilę, aby podzielić się tym, jak opracowała swoją nową linię i jak to jest spełnić swoje marzenie jako szefowej piękności.

Dlaczego stworzenie marki do pielęgnacji skóry bogatej w melaninę było dla Ciebie ważne?

„Ważne było dla mnie stworzenie tej linii, aby służyć społeczności, która moim zdaniem była zaniedbana, jeśli chodzi o filtry przeciwsłoneczne i pielęgnację skóry, aby chronić skórę przed szkodliwymi promieniami. Tak wiele produktów pozostawia bardzo biały, kredowy odcień i nie jest gładka w aplikacji. Wiedzieliśmy, że chcemy to zmienić”.

Co cię ekscytuje w sprowadzeniu KINLÒ do Walmartu?

„Współpraca z Walmart jest tak ekscytująca, ponieważ jest to sklep, w którym dorastaliśmy, kupując przedmioty. Świadomość, że KINLÒ może być teraz bardziej dostępna i dostępna w sklepach w całym kraju, jest również ekscytującym kamieniem milowym. Dla mnie nie wystarczy po prostu stworzyć świetny produkt; chodzi również o to, aby produkt dotarł do osób, które go potrzebują. Walmart pozwala, aby było to możliwe”.

Jakie są Twoje nawyki dotyczące ochrony przeciwsłonecznej, gdy jesteś na kortach tenisowych?

„Mam to proste. Zawsze nakładam krem ​​​​przeciwsłoneczny przed wyjściem i ponownie nakładam mgiełkę i krem ​​​​przeciwsłoneczny przez cały dzień, kiedy trenuję. Nauczyłem się tego, kiedy doznałem pierwszego naprawdę silnego oparzenia słonecznego w Australii i okazało się, że nawet melana może poparzyć, więc dla mnie ważne jest, abym aplikował codziennie i często. Dużo spędzam na świeżym powietrzu z tenisem i stworzenie tego produktu było dla mnie potrzebą”.

Który produkt z Twojej linii powinien wypróbować każdy?

„Kocham Krem przeciwsłoneczny przyciemniający złote promienie (12 USD), ale jestem też fanem Złote promienie mgły (10 USD). Kokosowy olejek do ciała to także nowy faworyt do stosowania po kąpieli pod koniec dnia, ponieważ uwielbiam jego zapach”.

Czego nauczyłeś się o sobie będąc szefem urody?

„Kiedy po raz pierwszy zacząłem grać w tenisa, nie sądziłem, że będę szefem lub dyrektorem generalnym, ale praca nad KINLÒ pokazała mi, że podążanie za tym, w co wierzę i wyznaczanie wielkich celów, jest naprawdę satysfakcjonujące. Mogę więc powiedzieć, że jestem naprawdę dumny z tej marki i wszystkiego, co ona reprezentuje.”

Jak przecinają się twoje dwie pasje – tenisa i piękna?

„Nie jestem pewien, czy się przecinają, ale każdy z nich jest częścią tego, kim jestem teraz. Jestem oczywiście pasjonatem tenisa i uwielbiam grać w tę grę. Jestem również bardzo dumna z tego, że przebywam w przestrzeni kosmetycznej, reprezentując kolorowe kobiety i osoby z melanową skórą”.

Jaki jest twój ulubiony sposób na odpoczynek?

„Uwielbiam słuchać muzyki i grać w gry wideo”.

Kto jest Twoją największą inspiracją do pielęgnacji urody i dlaczego?

„Myślę, że musiałbym powiedzieć, że moja mama, ponieważ utrzymywała swój system urody prosty i nigdy niczego nie komplikowała, ale jest też po prostu naturalnym pięknem od wewnątrz”.



Źródło strony

Ostatnie Posty