- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzMakijażFarfetch właśnie dodał piękno do swojej witryny — i ma twoje ulubione...
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Farfetch właśnie dodał piękno do swojej witryny — i ma twoje ulubione marki


Farfetch od lat jest niezawodnym punktem kompleksowej obsługi luksusowej mody i designerskich akcesoriów, ale teraz rozwija się w kierunku piękna. To posunięcie nie jest tak wielkim szokiem, jak firma przejęła na początku tego roku sprzedawcę luksusowych kosmetyków Violet Grey. Na stronie internetowej znajdzie się teraz ponad 100 uwielbianych marek z zakresu pielęgnacji skóry, makijażu, kąpieli i perfum. Marki rozciągają się od Chanel po Charlotte Tilbury i od Nuface po Olaplex.

Oprócz tego, co sprzedaje firma, stara się również stworzyć społeczność z Farfetch Beauty Global Collective, grupa „założycieli marek, ekspertów branżowych, twórców i wizjonerów kształtujących nowe podejście do piękna”, wyjaśnia komunikat prasowy. Kolektyw składa się z wielu wielkich graczy kosmetycznych, w tym dermatologów, chemików kosmetycznych, wizażystów i nie tylko. Możesz robić zakupy na liście ulubionych produktów każdego członka zbiorowego.

Możesz bezpłatnie dołączyć do społeczności wraz z tymi ekspertami oraz udostępniać i zbierać porady i wskazówki dotyczące urody. Dzieląc się informacjami, będziesz zdobywać punkty, które pomogą ci awansować, zdobywając tym samym wyjątkowe rabaty i wczesny dostęp do wyprzedaży.

„Piękno jest tak ważnym sposobem, aby ludzie mogli wyrażać siebie i swoją indywidualność – to transformacja” – powiedziała w komunikacie prasowym Holli Rogers, dyrektor ds. marki Farfetch. „Wykorzystaliśmy to jako okazję, aby wstrząsnąć internetowym handlem produktami kosmetycznymi, łącząc modę i piękno, aby dotrzeć do naszych obecnych odbiorców miłośników mody”.



Źródło strony

Ostatnie Posty