Fenty Beauty dołączyło teraz do czatu Ulta. Od 6 marca będzie można kupować produkty Rihanna’s Fenty Beauty w dowolnej lokalizacji Ulta Beauty, a także przez Internet. Ta współpraca sprawia, że ukochane produkty Fenty Beauty są jeszcze bardziej dostępne.
„Stworzyłem Fenty Beauty z myślą o globalnej wizji, a ta wizja wykracza poza wszystko, od naszych odcieni i produktów po to, gdzie i jak ludzie mogą kupować markę” – powiedziała Rihanna w oświadczeniu. „Chcę, aby wszyscy byli naprawdę zaangażowani, a niesamowita społeczność Ulta Beauty podziela tę samą pasję do piękna, co ja”.
To niesamowita okazja dla Ulty, aby dodać do swojej i tak już obszernej listy marek oferowanych w sklepach stacjonarnych i online. „Rihanna twórczo rozwinęła i skrupulatnie pielęgnowała jedną z najbardziej lubianych, inspirujących marek kosmetycznych na dzisiejszym rynku” – powiedziała w oświadczeniu Monica Arnaudo, dyrektor ds. sprzedaży w Ulta Beauty. „Nasi goście utrzymywali Fenty Beauty na szczycie swoich list życzeń i nie możemy się doczekać, aż odkryją te ukochane produkty w sklepach Ulta Beauty w całym kraju.”
Rihanna udostępniła wideo z ogłoszeniem Ulta na Fenty’s Strona na Instagramie, przeprowadzając nas przez jej rutynę pielęgnacyjną na „Fenty Face”. Zaczyna od Podkład do natychmiastowego retuszu Pro Filt’r (34 USD). Następnie przechodzi do „określania i konturowania” za pomocą Match Stix Contour Skinstick (28 dolarów). „Ciągle mnie przeraża, jak dobre to jest”, mówi o produkcie. Wreszcie klei Proszek do bibuły Invisamatte (32 USD). “Ostatnie, ale nie mniej ważne, jest Błyszcząca Bomba w Fenty Glow (20 dolarów).