- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryFirma Biologique Recherche wreszcie uruchomiła stronę internetową skierowaną bezpośrednio do konsumenta
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Firma Biologique Recherche wreszcie uruchomiła stronę internetową skierowaną bezpośrednio do konsumenta


Jeśli jesteś kimś takim jak my, cierpliwie czekałeś, aż poparta naukowo marka kosmetyków do pielęgnacji skóry Biologique Recherche uruchomi własną witrynę internetową skierowaną bezpośrednio do konsumenta. Po latach oczekiwania nasze życzenie w końcu się spełniło wraz z uruchomieniem mybr.come-butik, który pozwala kupującym nie tylko kupować produkty, ale także rezerwować konsultacje online, kontaktować się z ekspertami w dziedzinie skóry, tworzyć listy życzeń i polować na pobliskie spa.

„Jedną z rzeczy, o których dużo rozmawialiśmy jako marka — i prawdopodobnie jesteśmy trochę spóźnieni — jest uruchomienie strony internetowej skierowanej bezpośrednio do konsumentów” — mówi dyrektor generalny amerykańskiej firmy Biologique Recherche, Laura Gerczik. „Jak wiecie, jesteśmy bardzo ograniczeni w zakresie partnerów, którzy oferują Biologique Recherche online i jest wiele powodów, dla których stoimy za tym. Jednym z powodów jest to, że chcemy zapewnić konsultacyjne podejście do diagnozowania skóry oraz towarzyszenia naszym gościom, klientom i partnerom w doborze i personalizacji odpowiedniej kuracji dla ich potrzeb skóry… Zależy nam również na zapewnieniu -to-date schematy, co oznacza zmianę rutyny w zależności od pory roku lub kiedy problemy ze skórą zaczynają ustępować. Dlatego dla nas ważne było bardzo dynamiczne podejście”.

Wraz z uruchomieniem tej strony internetowej pojawiło się kilka nowych produktów, w tym linia Toleskin, która pojawiła się właśnie w styczniu. Opracowane specjalnie dla skóry reaktywnej lub nietolerancyjnej, produkty te odpowiadają potrzebom osób, których skóra często reaguje na konwencjonalne produkty kosmetyczne. Formuły są wytwarzane w całkowicie sterylnym środowisku i są testowane pod kontrolą dermatologiczną, aby pomóc zachować mikrobiom skóry, odbudować barierę ochronną oraz zmniejszyć zaczerwienienie i swędzenie. Wprowadzone na rynek cztery produkty, w tym suplementy, odczulający puder wzmacniający, wstępnie nasączona maska ​​i regenerujący sterylny krem.

Maska przeciw wiotczeniu Platysma również trafiła na rynek w styczniu i twierdzi, że łączy w jednym kroku zalety maski antygrawitacyjnej i przeciw opadaniu powiek, aby uzyskać bardziej wyprofilowaną, widocznie na nowo zdefiniowaną linię szczęki. Wreszcie Liftkiss, powiększająca objętość, wygładzająca i ujędrniająca maseczka do ust, właśnie pojawiła się w tym miesiącu, a być może już kupiliśmy ją w nowej witrynie sklepu internetowego.

„To, czego chcieliśmy od mybr.com, to przede wszystkim podejście oparte na usługach, więc kiedy wchodzisz na stronę internetową, mamy trzech oddanych ekspertów ds. skóry, którzy są dostępni, aby prowadzić rozmowy wideo, odpowiadać na e-maile, a także mieć kwestionariusz skóry online” Gerchik kontynuuje. „To, co robisz, to wchodzisz na stronę internetową i musisz zarejestrować się na koncie — jest ono również kompatybilne z urządzeniami mobilnymi — a gdy uzyskasz dostęp do mybr.com, odblokujesz wszystkie dostępne usługi… Jest to dla nas bardzo duży krok naprzód.”



Źródło strony

Ostatnie Posty