Gwyneth Paltrow nadal przejmuje coraz większą część branży wellness. Paltrow dodaje do swojego talerza nowe partnerstwo. 49-letnia gwiazda jest pierwszą kobiecą ambasadorką marki Copper Fit. Duet rozpoczyna współpracę z nową kolekcją kapsułek, której kuratorem jest Paltrow.
ten kolekcja kapsułek pojawia się 1 stycznia i zawiera charakterystyczne rękawy na łokcie (25 USD), rękawy na kolana (25 USD), rękawiczki kompresyjne (25 USD), skarpety kompresyjne (15 USD) i wiele innych. Według oświadczenia, produkty są dostępne w niektórych z ulubionych kobiecych kolorów Paltrow, takich jak Serenity Blue i Powder Pink.
„Zawsze jestem zainteresowany współpracą z firmami, takimi jak Copper Fit, które stawiają sobie za cel demokratyzację dobrego samopoczucia. Ważne jest dla mnie, aby prowadzić interesy tylko z markami, które są zgodne z ich podstawowymi wartościami” – powiedział Paltrow w oświadczeniu. Wcześniej Copper Fit współpracował z zawodowymi sportowcami płci męskiej, w tym z zawodnikami NFL Brett Favre i Jerry Rice.
„Wiedzieliśmy, że praca z Gwyneth będzie świetnym rozwiązaniem dla Copper Fit nie tylko dlatego, że jest prawdziwą orędowniczką zdrowia kobiet i pionierem w dziedzinie wellness, ale także dlatego, że rozumie proces starzenia i to, co potrafi nasze ciało w każdej chwili. wieku” – powiedział w oświadczeniu Anand Khubani, dyrektor generalny i założyciel Copper Fit.