- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzMakijażJak ta 50-letnia szminka zwieńczyła przegląd TikTok na koniec roku?
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Jak ta 50-letnia szminka zwieńczyła przegląd TikTok na koniec roku?


Ironia półwiecznego produktu rządzącego ulubioną aplikacją pokolenia Z nie umknie nam. To, co stare, jest znowu nowe i chyba że ukrywałeś się pod kamieniem w mediach społecznościowych, prawdopodobnie złapałeś odrodzenie kultowej klasycznej lippie, która kilka razy miała swój dzień na słońcu.

@mikaylanogueira

Absolutnie nie spodziewałem się, że stanie się to wirusowe, ale cieszę się, że tak się stało 😂 @Kensington #makijaż #piękno #36Secondsoflightwork #życie to dobry taniec

♬ oryginalny dźwięk – Mikayla Nogueira

Film Clinique „Prawie szminka w czarnym miodzie” zgromadził ponad 242 miliony wyświetleń w filmach promujących kultowe, klasyczne, czyste odcienie #blackhoney i #cliniqueblackhoney. Wszystko zaczęło się od filmu od użytkownika Shannon Johnson (@shanniedarko_), który zagłębił się w badania filmowe z początku 2000 roku, aby odkryć, że klosz był noszony przez Liv Tyler w Władca Pierścieni franczyza filmowa. Kiedy historia się przyjęła i więcej TikTokerów przyjęło odcień, Black Honey szybko wyprzedała się pod koniec lata w Sephora, Ulta i Clinique.

Jednak rok 2021 nie był pierwszym przypadkiem cienia w świetle reflektorów. Dzieciaki z lat dziewięćdziesiątych zapamiętają jego znaczenie, obok lakieru do paznokci Chanel Vamp, na modelkach, aktorkach i na łamach magazynów. Już wtedy, w okresie, który wydawał się być jej szczytem, ​​obowiązkowa lippie była na rynku już od 20 lat.

Początki czarnego krawata

Dawny Moda redaktorka i współzałożycielka Clinique, Carol Phillips, stworzyła Black Honey w 1971 roku, aby nadać ustom „czarny golf” dla kobiet o każdej karnacji. Pierwotnie błyszczący kolor został wprowadzony w garnku z połyskiem, który według Phillipsa wyglądał jak pyszny garnek miodu, stąd nazwa.

W 1989 roku Black Honey przeszła rebranding, kiedy została wydana w formie Prawie Szminki, którą znamy i kochamy. Dziś co trzy minuty sprzedawana jest jedna tubka Black Honey Prawie Lipstick, a dzięki jej wirusowemu statusowi jako gwiazda TikTok, ma nawet własną listę oczekujących na zbieranie zamówień w przedsprzedaży, dopóki nie pojawi się ponownie u wszystkich sprzedawców.

.



Źródło strony

Ostatnie Posty