- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryKohl właśnie ogłosił kolejne 400 lokalizacji, które otrzymają seforę
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Kohl właśnie ogłosił kolejne 400 lokalizacji, które otrzymają seforę


W 2021 roku Kohl’s i Sephora połączyły siły. W sierpniu tego samego roku marki wprowadziły pierwszą Sephorę w lokalizacjach Kohla. Od tamtego lata w Kohl’s pojawiło się 200 miejsc z Sephorą. Marki właśnie ogłosiły, że dodatkowe 400 lokalizacji zostaną dodane w tym roku, dzięki czemu będą na dobrej drodze do osiągnięcia celu, jakim jest otwarcie łącznie 850 sklepów do 2023 roku.

400 nowych sklepów obejmuje 36 stanów, z których osiem to nowe sklepy. Dodatki są możliwe dzięki wczesnemu sukcesowi pierwszych 200 sklepów. We wszystkich lokalizacjach możesz kupować popularne produkty do makijażu, pielęgnacji skóry, włosów i perfumy. Możesz również skorzystać z konsultacji kosmetycznych z profesjonalistami.

Dodatkowo, wkrótce będziesz mógł znaleźć jeszcze więcej różnych prestiżowych marek kosmetycznych w lokalizacjach duetu. Obecnie w sklepach znajdują się tak ukochane marki jak Rare Beauty, NARS, Charlotte Tilbury, Kiehl’s, Olaplex, Clinique i inne. Wkrótce zobaczysz Murada, Clarinsa, Jacka Blacka, Living Proof, Versace i Voluspę w sklepach Sephora w lokalizacjach Kohla.

To partnerstwo ma przynosić obustronne korzyści markom i dostarczać produkty kosmetyczne Sephora większej liczbie konsumentów. „Cieszymy się, że możemy przybliżyć Sephorę w firmie Kohl do milionów naszych klientów w całym kraju” — Doug Howe, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Kohl, powiedział w oświadczeniu. „Szybkie i szerokie wdrożenie Sephora w Kohl’s jest świadectwem tego, jak bardzo wierzymy w to partnerstwo i uczynienie prestiżowego piękna bardziej dostępnym dla ludzi na całym świecie”.

Marki dokładają wszelkich starań, aby wybór był świeży. „Zawsze chcieliśmy, aby Sephora w asortymencie kosmetyków Kohl była jak najbardziej odpowiednia i podobna do naszych wolnostojących sklepów Sephora”, powiedział w oświadczeniu Artemis Patrick, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. sprzedaży globalnej Sephora. „Chcemy, aby każdy klient, który odwiedza Sephora w Kohl’s, mógł odkrywać nowe marki i znajdować swoje ulubione, tak jak robią to w innych naszych sklepach Sephora”.



Źródło strony

Ostatnie Posty