- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaWellness i SpaWellnessLaura Geller o ustanowieniu Narodowego Dnia Kobiet Dojrzałych
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Laura Geller o ustanowieniu Narodowego Dnia Kobiet Dojrzałych


Wygląda na to, że w dzisiejszych czasach jest święto na wszystko, od dnia szminki po dzień folii bąbelkowej, ale do niedawna nie było święta, aby uczcić starzejące się kobiety. Oczywiście jest Dzień Matki i indywidualne urodziny kobiet, ale teraz jest święto specjalnie dla uczczenia starszych kobiet jednocześnie. Laura Geller utworzył i zarejestrował Narodowy Dzień Kobiet Dojrzałych na 9 kwietnia.

Ukochana marka świętuje święta z ograniczonymi czasowo zniżkami na kosmetyki w zależności od Twojego wieku – im jesteś starszy, tym lepsza oferta. Na przykład, jeśli masz 60 lat, otrzymasz 60% zniżki. Zamiast kryzysu wieku średniego Laura Geller urządza święto wieku średniego z miesięczną loterią kabrioletu. Ponadto Geller będzie rozmawiać z klientami 9 kwietnia, oferując indywidualne porady dotyczące makijażu i rekomendacje produktów. Rozmawialiśmy z Geller przed świętowaniem, aby dowiedzieć się, dlaczego chciała stworzyć święta i co ma nadzieję osiągnąć.

Czym jest Narodowy Dzień Kobiet Dojrzałych?

„Narodowy Dzień Dojrzałych Kobiet to naprawdę święto starszych, dojrzałych, pewnych siebie kobiet”.

Jak myślisz, dlaczego to święto jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach?

„Nic takiego nie istnieje. Zdaliśmy sobie sprawę, że ona [the mature woman] jest bardzo głośna, potrzebuje informacji, chce się dalej uczyć i pomyśleliśmy, że jest miejsce, aby naprawdę się na niej skupić i dlatego zdecydowaliśmy się zarejestrować to wakacje.”

Co masz nadzieję osiągnąć podczas tego święta?

„Naprawdę chcę zwrócić uwagę na dojrzałe kobiety i chcę, aby czuły się tak samo włączone, jak młode kobiety, modelki i wpływowe osoby, i żeby wiedziały, że są słyszane i że są równie ważne”.

Jak możemy dalej walczyć z piętnem starzenia się?

„Myślę, że musimy zwracać uwagę na prawdziwe kobiety. Zwróciliśmy uwagę na Paulinę Porzikovą i Fran Drescher, ale zwracamy również uwagę na prawdziwe kobiety, zwykłe kobiety, które nie są celebrytami i myślę, że więcej osób musi się w tym pochylić.

Uświadamianie kobietom, że są istotne, bez względu na ich status ekonomiczny, pochodzenie etniczne lub miejsce, w którym się znajdują, bez względu na to, czy są pustymi gniazdami, czy dziadkami, każdy ma znaczenie. Ta wiadomość dla nas polega na skupieniu się na naszych dojrzałych poniedziałkach i podkreśleniu ich z prawdziwymi Geller Gals i umożliwieniu im odczucia: „wiesz, co mam zamiar wysłać na moim zdjęciu”.

Na początku tego roku zacząłeś przedstawiać w kampaniach tylko kobiety po 40. roku życia — co doprowadziło do tej decyzji?

„Przeszliśmy ogromną zmianę. Zawsze mówię, że moja klientka ma od 19 do 90 lat i więcej, ale okazało się, że nasi klienci i fani często mają ponad 40 lat. Pomyśleliśmy, dlaczego nie dołożyć większych starań, aby porozmawiać z nią bezpośrednio?



Źródło strony

Ostatnie Posty