17 kwietnia marka REM Beauty należąca do Ariany Grande wchodzi na rynek w ponad 1000 sklepach Ulta Beauty i online.
„Mamy wiele znanych marek, które zapewniają wiarygodny wpływ i innowacyjne produkty we wszystkich kategoriach”, mówi dyrektor ds. sprzedaży w Ulta, Monica Arnaudo, w oświadczeniu według Odzież damska na co dzień. „Ariana Grande jest wspaniałym przykładem wieloletniego, odnoszącego sukcesy partnera marki celebrytów. Jej zapachy są jednymi z najbardziej lubianych przez nas w tej kategorii i cieszymy się, że możemy rozpocząć kolejny rozdział jej podróży do urody”.
Teraz łatwiej niż kiedykolwiek kupować najlepiej sprzedające się produkty marki, takie jak pout-perfecting Wypełniający błyszczyk (17 USD), inspirowany północą 01_Paleta cieni do powiek (24 USD) i matowa szminka (19 USD), który jest dostępny w sześciu oszałamiających odcieniach nude.
Po drugiej premierze marki – Rozdziale 2 REM Beauty, która miała miejsce 16 marca – popularność marki wzrosła mega i przewidujemy, że to samo stanie się teraz, gdy jej produkty są dostępne w Ulta.