- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryNowa inicjatywa Targetu ułatwi zakupy dla zrównoważonego piękna
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Nowa inicjatywa Targetu ułatwi zakupy dla zrównoważonego piękna


Zgodnie z komunikatem, Target uruchamia Target Zero, inicjatywę, która pomaga kupującym w łatwym identyfikowaniu zrównoważonych opcji na wszystkich wyspach piękna. W szczególności nowy wysiłek pozwoli zidentyfikować produkty, które nadają się do ponownego napełnienia, wielokrotnego użytku, kompostowania, wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub wykonane z materiałów, które ograniczają użycie plastiku.

Kupujący będą teraz widzieć ikonę Target Zero zarówno w sklepach, jak i w Internecie, co będzie sygnalizować, że produkt jest częścią inicjatywy. Marki zawarte w zrównoważonym składzie to Burt’s Bees, Pacifica, Grove Co. i inne.

Target Zero to gałąź strategii zrównoważonego rozwoju marki znanej jako Target Forward, której celem jest „współtworzyć sprawiedliwą i regenerującą przyszłość ze swoimi gośćmi, partnerami i społecznościami, i obejmuje ambicje projektowania i podnoszenia zrównoważonych marek oraz wprowadzania innowacji w celu wyeliminowania odpadów” – czytamy w komunikacie. Niektóre z celów zawartych w Target Forward to stać się liderem rynku w zakresie tworzenia i pielęgnacji zrównoważonych marek do 2030 roku oraz aby do 2025 roku 100% opakowań z tworzyw sztucznych własnej marki nadało się do recyklingu, kompostowania i ponownego użycia.

„Target Zero odblokowuje ważny postęp w realizacji naszych ambicji Target Forward, z których każdy wymaga współpracy ze strony naszych partnerów i działania ze strony naszych gości”, mówi starszy wiceprezes ds. odpowiedzialności biznesu i prezes Fundacji Target Amanda Nusz. „Ułatwiając naszym gościom identyfikację produktów zaprojektowanych w celu zmniejszenia ilości odpadów, Target Zero pomaga im podejmować świadome decyzje dotyczące tego, co kupują, i wywiera wspólny wpływ na naszych partnerów marki, nasze półki z produktami oraz w naszych domach i społecznościach. ”



Źródło strony

Ostatnie Posty