Olivia Rodrigo wszędzie używała makijażu Glossier, od czerwonych dywanów po ulice, więc nie jest niespodzianką, że oboje nawiązali współpracę z Rodrigo, podpisując długoterminową umowę z firmą. Uwielbiana marka kosmetyczna Gen X i trzykrotna zdobywczyni nagrody Grammy tworzą marzycielską parę na potrzeby pierwszego partnerstwa celebrytów Glossiera.
Zgodnie z komunikatem prasowym, Rodrigo weźmie udział w inicjatywach w zakresie produktów, treści i kreatywnych kampanii. „Widzimy wiele podobieństw między etosem Glossier „przyjdź jak się staniesz”, szczerością Olivii, powiązalnością i naturą jej pisania piosenek „powiedz to jak to jest” – napisano w komunikacie prasowym. „Olivia, podobnie jak Glossier, wierzy w dobry wygląd i dobre samopoczucie oraz radość z dbania o siebie”. Możesz zobaczyć odczucia Rodrigo w komunikacie prasowym, w którym pisze: „Gdybym mogła wysłać notatkę do społeczności Glossier, powiedziałbym, że wyglądasz dobrze dokładnie tak, jak jesteś”.
Kampania jest zakorzeniona w motcie marki „Wyglądasz dobrze”. w wideo kampanii, Rodrigo mówi: „Zawsze czuję się najlepiej, gdy jestem w makijażu, który moim zdaniem wzmacnia to, co mam naturalnie”. Apeluje do widzów, mówiąc: „Jesteś po prostu doskonały i nie pozwól nikomu przekonać Cię, że jest inaczej”.
Glossier sprzedaje teraz wyselekcjonowany zestaw ulubionych produktów Rodrigo. Ulubione Olivii (45 USD) obejmuje Boy Brow, Ultralip i Pro-Tip. Mówiąc o makijażu w filmie, Rodrigo mówi: „Skrzydlaty eyeliner to moja ulubiona rzecz na świecie” i zauważa, że uwielbia makijaż, który sprawia, że czuje się „błyszcząca i błyszcząca”.