Firma Proactiv, którą znaliśmy i kochaliśmy jeszcze w liceum, kiedy byliśmy pokryci skazami, ogłosiła poważny rebranding. Firma nazywa się teraz Alchemee i rozszerzy swoje portfolio, aby zająć się bardziej zróżnicowanymi problemami skórnymi, poza trądzikiem.
Firma z najlepiej sprzedającą się kuracją przeciwtrądzikową zamierza spróbować swoich sił w walce z innymi chorobami skóry, ponieważ Alchemee opracowuje wiele nowych marek. Każda marka „zastosuje holistyczne podejście do utrzymania, leczenia, korygowania i przywracania zdrowej, czystej skóry” za oświadczenie.
„Mamy misję, aby stać się wiodącą globalną, wspieraną naukowo, opartą na schematach pielęgnacji skóry firmą, kierującą się potrzebami naszych klientów, a także najnowszymi badaniami, produktami i trendami” – powiedział Shannon Pappas, dyrektor generalny Alchemee. wyrok.
Pierwszą nową marką jest Restorative Elements, która wystartuje na początku 2022 roku. Marka skupi się na przebarwieniach skóry. Po tej premierze Alchemee będzie nadal wprowadzać inne świeże marki. Każda nowa marka zajmie się powszechnymi problemami skóry, w tym przebarwieniami, łuszczycą, egzemą i zapaleniem skóry.