- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzCelebryciQueen Latifah jest najnowszą twarzą CoverGirl — ponownie
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Queen Latifah jest najnowszą twarzą CoverGirl — ponownie


Królowa wróciła! CoverGirl ogłosiła dzisiaj, że przywraca Queen Latifah jako swoją najnowszą ambasadorkę marki, sześć lat po Dziesięcioletnia współpraca aktorki z marką dobiegła końca. W 2006 roku Latifah połączyła siły z CoverGirl, aby wesprzeć dalsze działania marki na rzecz różnorodności i stać się wzorem do naśladowania dla wszystkich małych dziewczynek w swojej społeczności, które nigdy nie widziały kogoś takiego jak ona w reklamie CoverGirl.

W niedawnym wywiadzie z Istota, Latifah zastanawiała się nad swoją pierwszą współpracą z marką i momentem, który zainspirował super udaną kolekcję Queen, którą wspólnie stworzyli (jedna z pierwszych linii kosmetyków masowych stworzona specjalnie dla głębszych odcieni skóry): „Podeszła do mnie kobieta i powiedział: „Jestem bardzo szczęśliwy z powodu ciebie i CoverGirl. Uwielbiam to, ale żałuję, że nie zrobisz cienia na mojej cerze. Kiedy to powiedziała, to mnie nie przeszło, utkwiło we mnie. I [thought], „OK, zróbmy cień na twojej cerze”. Pomyślałam, dlaczego jestem CoverGirl, jeśli nie możemy dostać naszych różnych odcieni?

Wprowadzenie Queen Collection zachęciło wiele innych marek kosmetycznych do przemyślenia swoich odcieni i różnorodności makijażu. W ciągu ostatnich 15 lat zaobserwowaliśmy duże postępy w branży. Latifah, teraz także producent, zdobywca Grammy, nominowany do Oscara i filantrop, będzie być twarzą jeszcze nie ogłoszonej kolekcji CoverGirl i dołączy do marki w ramach wieloletniego partnerstwa.

Czuję się jak pełny okrąg, gdy wracam do mojej rodziny CoverGirl” – mówi. „Cieszę się, że mogę ponownie nawiązać z nimi kontakt i ponownie nawiązać z nimi współpracę, aby na każdym kroku wysunąć na pierwszy plan inkluzywność, od tworzenia produktów, przez opracowywanie reklam, po rozpowszechnianie produktów. Jestem podekscytowany powrotem i nie mogę się doczekać tego, co możemy razem stworzyć!”

Stefano Curti, dyrektor ds. marek konsumenckich w dziedzinie urody w Coty, macierzystej firmie CoverGirl, również jest bardzo podekscytowany: „Przywrócenie Queen Latifah do rodziny CoverGirl było dla nas oczywiste. Latifah jest jednym z najpotężniejszych głosów naszego pokolenia i cieszymy się, że możemy dołączyć do niej w jej wysiłkach inspirowania i wywoływania zmian. Pomogła nam rozwinąć markę, aby zawierała produkty, które pomagają kobietom i mężczyznom w każdym wieku i w każdym odcieniu skóry żyć swoim prawdziwym pięknem, które odpowiada ich potrzebom”.



Źródło strony

Ostatnie Posty