- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skórySkinCeuticals zaprezentowało się na tegorocznym spotkaniu Amerykańskiej Akademii Dermatologii
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

SkinCeuticals zaprezentowało się na tegorocznym spotkaniu Amerykańskiej Akademii Dermatologii


Dermatolodzy, ukochane marki i redaktorzy chętnie uczestniczyli w tegorocznym spotkaniu AAD pod koniec marca po długiej przerwie spowodowanej pandemią. Stoiska z ekscytującymi markami zajmowały tysiące stóp kwadratowych Boston Convention Center z nowymi innowacjami, gdziekolwiek nie spojrzałeś — ale jedną z najbardziej popularnych marek był SkinCeuticals.

SkinCeuticals mieszkało w Dermatologicznej Wiosce Urody L’Oréal wśród siostrzanych marek — La Roche-Posay, CeraVe, Vichy i Dermablend. Wioska była stale zalewana ludźmi, którzy zdobywali wgląd w nowe produkty, słuchali prezentacji, chwytali gadżety i wchodzili w interakcję z oszałamiającymi wystawami.

1
/
5

Przed wielkim weekendem wszystko było cicho, gdy zespół budował wioskę i przygotowywał się do edukacji tysięcy odwiedzających. Dermatologiczna Wioska Urody L’Oréal wyglądała nieskazitelnie, z wyraźnym białym tłem i zdjęciami przedstawiającymi niektóre z jej najbardziej cenionych produktów.

2
/
5

Wokół zgromadzili się dermatolodzy, chętni do słuchania o nowościach, które mogą polecić swoim pacjentom i dobrze się bawić. Wszyscy musieli wyjść z torbami ekscytujących produktów próbnych.

Porozmawialiśmy z dr Alison Murakami, szefową działu medycznego w US SkinCeuticals, o asortymencie marki. Dr Murakami powiedziała nam, że jej ulubionym produktem SkinCeuticals jest Wzmacniacz kwasu hialuronowego (106 dolarów). Co twoje?

3
/
5

SkinCeuticals bardzo lubiany CE Ferulowy (169 USD) był na wyświetlaczu z przodu i na środku. Ciekawostka: marka sprzedaje jedną butelkę tego serum z witaminą C co 30 sekund.

4
/
5

Tłumy docierały do ​​każdej marki w wiosce L’Oréal. SkinCeuticals zaprezentowało na tym ekranie garść prezentacji na temat niektórych z ich najbardziej lubianych produktów, w tym Inteligentny system obierania TCA, Zabieg rozjaśniający Phyto A+ (105 USD) i Sylimaryna CF (169 dolarów).

5
/
5

Uczestnicy konferencji wędrowali po dynamicznej wiosce podekscytowani, aby zobaczyć, jakie nowe technologie znajdują się na każdym zakręcie. Od pielęgnacji skóry wrażliwej po peelingi kliniczne, każdy znajdzie coś dla siebie.



Źródło strony

Ostatnie Posty