W ciągu roku, który był, po prostu, nasycony premierami kosmetyków, pojawia się odmiana, której nie widzieliśmy, za pośrednictwem nikogo innego jak Soho House, który właśnie ogłosił, że wkracza do gry w pielęgnacji skóry w forma 11-częściowej, pozbawionej płci skóry Soho.
Tak, marka może być bardziej znana z dostarczania doświadczeń klubowych na wyższym poziomie, ale crowdsourcing jest solidny: zgodnie z komunikacją, „nowoczesna i inteligentna linia do pielęgnacji skóry” przyjęła „podejście poparte nauką, oparte na skuteczności i wydajność”, aby stworzyć ekskluzywną linię, która wzięła pod uwagę opinie członków (Soho House udała się do swoich 118 tys. członków na całym świecie w celu uzyskania informacji na temat tej linii), a zespół ds. rozwoju produktów „celował w stworzenie popartych naukowo formuł technicznych, mających na celu przywrócenie skórze energię komórkową i dać jej narzędzia do osiągania najlepszych wyników.”
Chociaż nie znamy dokładnego zakresu, wiemy, że ten wykracza poza żel do kąpieli i szampon-odżywkę typu „ukraść z prysznica”, ponieważ zawiera peeling, maskę do twarzy, krem i środek czyszczący. wszystko z uwzględnieniem „holistycznego” stylu życia członków.
Linia zostanie uruchomiona dopiero we wrześniu (z tego, co słyszymy, będzie dostępna głównie w sypialniach Soho House, ale po stronie krążą plotki o liście oczekujących) i zbiegnie się z wprowadzeniem Soho Health Club jako nowe otwarcia domów Nashville, Brighton, Kopenhaga, Sztokholm i Meksyk.