- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryTen najlepiej sprzedający się środek czyszczący właśnie otrzymał zrównoważoną aktualizację
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Ten najlepiej sprzedający się środek czyszczący właśnie otrzymał zrównoważoną aktualizację


Niewiele jest produktów, których używamy od ponad dziesięciu lat, ale Świeża soja do mycia twarzy (38 USD) to taki, który zawsze będzie krążył w naszym składzie. Pierwotnie wprowadzony na rynek w 1999 roku, ten środek czyszczący stał się numerem jeden wśród sprzedawców marki, a tytuł ten jest nadal aktualny, ponieważ jedna butelka jest sprzedawana co 30 sekund. Podczas gdy formuła jest używana i kochana przez miłośników piękna od 23 lat, marka właśnie ogłosiła, że ​​produkt otrzymał aktualizację.

„Na początku lat 90. krążyło szum o korzyściach zdrowotnych soi, ale niewiele mówiono o jej wpływie na skórę” – mówią współzałożyciele Lev Glazman i Alina Roytberg. „Zbadaliśmy składnik bogaty w aminokwasy i odkryliśmy, że pomaga on w utrzymaniu elastyczności i jędrności skóry — wprowadziliśmy go na rynek kosmetyczny w 1999 roku. Nasze pierwsze przedsięwzięcie w pielęgnacji skóry, soja, nadal zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach”.

Zawarty na liście twierdzeń produktu: pomaga ochłodzić i uspokoić skórę, poprawić elastyczność i dodać zastrzyk nawilżenia. Może również usuwać makijaż i trudno dostępne zabrudzenia z głębi porów.

Zagłębiając się w nowe badania w celu dalszego udowodnienia skuteczności produktu, Fresh opublikował zaktualizowane oświadczenia dotyczące właściwości produktu. Po przetestowaniu na 200 osobach w każdym wieku, płci, rodzaju i odcieniu skóry, Fresh ustalił, że Soy Face Cleanser jest skuteczny na wszystkich rodzajach i odcieniach skóry. Udowodniono, że utrzymuje pH skóry w zakresie od czterech do sześciu. udowodniono, że natychmiast zwiększa nawilżenie o 10 procent, nawet po spłukaniu.

Częścią aktualizacji produktu jest również nowe, zrównoważone opakowanie i zmiana w pozyskiwaniu składników. Formuła zawiera teraz poddane recyklingowi białka sojowe — znane są ze swojej zdolności do poprawy elastyczności i gładkości skóry — które zostały ponownie wykorzystane w przemyśle spożywczym. Ponadto tuba jest wykonana w 21 procentach z materiałów pochodzących z recyklingu pokonsumenckiego, a opakowanie zewnętrzne zostało wyeliminowane, co według marki pozwoliło zaoszczędzić 19,6 ton tektury. Przewidujemy, że dzięki tej przyjaznej dla ziemi aktualizacji sprzedaż środków czyszczących Fresh rośnie dopiero od tego momentu.



Źródło strony

Ostatnie Posty