Niewiele jest produktów, których używamy od ponad dziesięciu lat, ale Świeża soja do mycia twarzy (38 USD) to taki, który zawsze będzie krążył w naszym składzie. Pierwotnie wprowadzony na rynek w 1999 roku, ten środek czyszczący stał się numerem jeden wśród sprzedawców marki, a tytuł ten jest nadal aktualny, ponieważ jedna butelka jest sprzedawana co 30 sekund. Podczas gdy formuła jest używana i kochana przez miłośników piękna od 23 lat, marka właśnie ogłosiła, że produkt otrzymał aktualizację.
„Na początku lat 90. krążyło szum o korzyściach zdrowotnych soi, ale niewiele mówiono o jej wpływie na skórę” – mówią współzałożyciele Lev Glazman i Alina Roytberg. „Zbadaliśmy składnik bogaty w aminokwasy i odkryliśmy, że pomaga on w utrzymaniu elastyczności i jędrności skóry — wprowadziliśmy go na rynek kosmetyczny w 1999 roku. Nasze pierwsze przedsięwzięcie w pielęgnacji skóry, soja, nadal zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach”.
Zawarty na liście twierdzeń produktu: pomaga ochłodzić i uspokoić skórę, poprawić elastyczność i dodać zastrzyk nawilżenia. Może również usuwać makijaż i trudno dostępne zabrudzenia z głębi porów.
Zagłębiając się w nowe badania w celu dalszego udowodnienia skuteczności produktu, Fresh opublikował zaktualizowane oświadczenia dotyczące właściwości produktu. Po przetestowaniu na 200 osobach w każdym wieku, płci, rodzaju i odcieniu skóry, Fresh ustalił, że Soy Face Cleanser jest skuteczny na wszystkich rodzajach i odcieniach skóry. Udowodniono, że utrzymuje pH skóry w zakresie od czterech do sześciu. udowodniono, że natychmiast zwiększa nawilżenie o 10 procent, nawet po spłukaniu.
Częścią aktualizacji produktu jest również nowe, zrównoważone opakowanie i zmiana w pozyskiwaniu składników. Formuła zawiera teraz poddane recyklingowi białka sojowe — znane są ze swojej zdolności do poprawy elastyczności i gładkości skóry — które zostały ponownie wykorzystane w przemyśle spożywczym. Ponadto tuba jest wykonana w 21 procentach z materiałów pochodzących z recyklingu pokonsumenckiego, a opakowanie zewnętrzne zostało wyeliminowane, co według marki pozwoliło zaoszczędzić 19,6 ton tektury. Przewidujemy, że dzięki tej przyjaznej dla ziemi aktualizacji sprzedaż środków czyszczących Fresh rośnie dopiero od tego momentu.