- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryWinnie Harlow właśnie zrezygnowała z niewidzialnej linii produktów do pielęgnacji przeciwsłonecznej
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Winnie Harlow właśnie zrezygnowała z niewidzialnej linii produktów do pielęgnacji przeciwsłonecznej


Supermodelka Winnie Harlow wie, co lubi, jeśli chodzi o filtry przeciwsłoneczne. Dorastając na słonecznej Jamajce z bielactwem, chorobą autoimmunologiczną i chorobą skóry, rodzice Harlow zawsze podkreślali, jak ważna jest ochrona jej skóry przez całą dobę. Podczas gdy Harlow przez większość swojego życia rozważyła ochronę przed słońcem, wszystko zmieniło się podczas sesji zdjęciowej na plaży w 2018 roku.

“[Winnie] była zniechęcona do noszenia kremów przeciwsłonecznych podczas kręcenia zdjęć, ponieważ wszystkie formuły na planie pozostawiały biały odcień na jej odcieniach skóry” – czytamy w komunikacie. „Doprowadziło to do poważnych, trwałych uszkodzeń słonecznych i leczenia, i było kluczowym punktem zwrotnym dla Winnie”. Skrócony do czterech lat później, Harlow chce, aby wszyscy czuli się pewnie, pokazując więcej skóry, wiedząc, że ich skóra jest chroniona. Wejdź: CAY SKIN, debiutancka linia produktów do pielęgnacji skóry Harlow — ona jest założycielką i dyrektorką kreatywną — wypuszczana na rynek z niczym innym jak naprawdę niewidzialną kolekcją produktów do pielęgnacji twarzy i ciała.

„Tradycyjne filtry przeciwsłoneczne są znane z tego, że są ciężkie, niewygodne, nie noszą się dobrze pod makijażem, a co najgorsze, pozostawiają biały lub fioletowy odcień, zwłaszcza u osób kolorowych. Doprowadziło to do tego, że tak wiele osób, które znam, skąpi na produktach przeciwsłonecznych w codziennym życiu” – powiedział Harlow. „Moje doświadczenie pogłębiło moje przekonanie do tworzenia produktów do ochrony przeciwsłonecznej, które są zarówno wygodne w noszeniu na co dzień, jak i skuteczne w zapewnianiu naprawdę niewidocznej ochrony dla wszystkich pod słońcem”.

Pierwsza kolekcja marki kosztuje od 14 do 38 dolarów i obejmuje mineralne i chemiczne filtry przeciwsłoneczne, kremy do ust i pielęgnację ciała. Nasi faworyci: Isle Glow Balsam do Twarzy SPF 45 (32 USD) — lekki, rozświetlający krem ​​przeciwsłoneczny — i Uniwersalny mineralny balsam do twarzy SPF 55 (34 USD), nawilżający nie-nano-mineralny filtr przeciwsłoneczny, który wysycha wyraźnie na wszystkich odcieniach skóry. Wszystkie formuły są testowane dermatologicznie, nie zatykają porów i zawierają silne substancje pielęgnujące skórę, takie jak niacynamid, kwas hialuronowy i skwalan. Pojawiają się również składniki pochodzące z wysp, w tym komórki macierzyste aloesu i mech morski, ukłon w stronę jamajskich korzeni Harlowa. Co więcej, 75 procent opakowania podstawowego nadaje się w 100 procentach do recyklingu i jest wykonane w 30 procentach z poużytkowej żywicy, a wszystkie kartony w 100 procentach nadają się do recyklingu i posiadają certyfikat FSC.

„CAY SKIN wygląda i czuje się dobrze na każdej skórze i sprawia, że ​​czujesz się seksownie i pewnie w swoim ciele bez poświęcania trwałości, dobrych dla ciebie składników lub tej niewidzialnej mieszanki” – mówi Harlow. „Chciałem stworzyć formuły, które ludzie czuliby się komfortowo nosząc przez cały dzień, każdego dnia oraz markę, która mogłaby zmienić ludzkie życie”.

CAY SKIN jest dostępny już dziś na cayskin.com i wyłącznie w Sephora w kwietniu.



Źródło strony

Ostatnie Posty