- 
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Russian
 - 
ru
Slovak
 - 
sk
Spanish
 - 
es
Polish
 - 
pl
Strona głównaTwarzOchrona skóryWyłącznie: kultowa linia produktów do pielęgnacji skóry firmy Philosophy zostaje odnowiona
Atelier Sensation

Podobne Posty

Popularne Kategorie

Wyłącznie: kultowa linia produktów do pielęgnacji skóry firmy Philosophy zostaje odnowiona


Rok 2022 już szykuje się, by być wspaniałym rokiem dla filozofii. Kultowa marka produktów do pielęgnacji skóry dzielona wyłącznie z Nowe Piękno że jego najlepiej sprzedająca się kolekcja, nadzieja w słoiku, została przeformułowana, aby usunąć wątpliwe i potencjalnie szkodliwe składniki z wnętrza swoich lubianych produktów. Zmiana ta jest pierwszą poważną zmianą w kultowej linii klasycznej, pierwotnie wprowadzonej 25 lat temu przez założycielkę Cristinę Carlino.

Historia pochodzenia

„Pierwotna nadzieja w słoiku pojawiła się w 1996 roku wraz z wprowadzeniem filozofii, ale jej historia sięga wczesnych lat 90., kiedy założycielka filozofii, Cristina Carlino, właśnie założyła biomedyczną, swoją firmę zajmującą się medyczną pielęgnacją skóry”, wyjaśnia Margot Humbert, starszy wiceprezes ds. filozofii. , globalny. „Poznała dwóch najbardziej znanych na świecie fizjologów skóry, którzy pracowali w kosmetyce, i wynaleźli nowy, kochający wodę cudowny krem ​​nawilżający, który lekko złuszcza skórę”.

Magiczna kombinacja, na którą wylądował zespół, była mieszanką beta glukanu i kwasu mlekowego w konsystencji ubitego sufletu. „W momencie, w którym nałożyłeś go na skórę, wiedziałeś, że czuje się inaczej i działa inaczej niż jakikolwiek inny produkt, którego kiedykolwiek próbowałeś”, wspomina Humbert. „Ten balsam był pierwotną nadzieją w słoiku”. Wkrótce po premierze, Oprah nazwała go jedną ze swoich 100 ulubionych rzeczy i została uznana za sukces z dnia na dzień.

Nadzieja 2.0

Przechodząc do dnia dzisiejszego, zespół filozofii postanowił zmienić nadzieję w kolekcji słoików, która zawiera teraz wszystko, od kremu pod oczy po lekkie serum. Decydując się na zachowanie kultowej nazwy i lojalności, która się z nią wiązała, Humbert wyjaśnia, że ​​marka wiedziała, że ​​musi „zmodernizować [hope in a jar] i uczynić go lepszym od tego, co było na rynku. Przyjrzeliśmy się konkurentom, wysłuchaliśmy konsumenta, który powiedział nam, czego chcą od tego ponownego wprowadzenia na rynek z perspektywy zapachowej, sensorycznej i wyników, i to było podstawą”.

„25 lat później ponownie odkrywamy ten sukces i ponownie wprowadzamy nowoczesną wersję nadziei w słoiku z ulepszonymi natychmiastowymi i długotrwałymi rezultatami, tą samą unikalną konsystencją teraz w czystej formule, ulepszoną technologią zasilaną biotechnologią i odpowiedzialnie pozyskiwanymi składnikami” – wyjaśnia Humbert. Formuła łączy w sobie kwas hialuronowy, kwas glikolowy i prowitaminę P, czyli trio składników, które podobnie jak oryginał dostarcza trzech najważniejszych problemów konsumenta: nawilżenia, zmarszczek i blasku. „Niedawno testowaliśmy tę nową nadzieję w porównaniu z pierwotną nadzieją i sprawdziła się we wszystkich aspektach”.

Czyszczenie składników

Wątpliwe składniki, w tym fenoksyetanol, BHT i ftalany, zostały usunięte z wszelkiej nadziei w formułach słoików, decyzja Muriel Pujos, Pharm D, dyrektor naukowo-techniczny ds. luksusowych badań i rozwoju, mówi, że jest zgodna z etosem marki. „Dla filozofii czyste piękno to minimalistyczne formuły, które nie naruszają jakości, skuteczności i przyjemności. Nasze czyste podejście jest odpowiedzią na pragnienie konsumentów i sprzedawców detalicznych dotyczące przejrzystości składników i wybierania produktów w oparciu o brak niektórych składników, w tym fenoksyetanolu, BHT i ftalanów, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i wydajności. Nasza czysta lista wykracza poza wymagania władz i niektórych naszych głównych konkurentów. Jest dynamiczny i regularnie aktualizowany wraz z ewolucją oczekiwań konsumentów”.

Wzmacniacz bariery

Poza pięcioma przeformułowanymi klasykami, filozofia wprowadza nowicjusza do nadziei w linii słoików: biome-balance glow serum, lekka formuła, której celem jest naprawa wszelkich barier. „Ochrona skóry stała się coraz bardziej popularna w ostatnich latach, a nawet nabrała rozpędu w okresie COVID, ponieważ konsumenci chcą czuć się chronieni” – wyjaśnia Pujos, zauważając, że osłabienie bariery skóry przyczynia się do suchego wyglądu. zagrożone zdrowie skóry i potencjalny dyskomfort. „Nasze serum koncentruje się na barierze skórnej, aby pomóc zachować zawartość wody w skórze, wzmocnić skórę, a tym samym przyczynić się do zdrowego wyglądu skóry”.

Wszystkie sześć produktów będzie dostępnych na Ulta oraz filozofia.com zaczyna się dzisiaj.



Źródło strony

Ostatnie Posty